Neon Bintang: Menyuluh Kepekatan Malam

Sukanya aku melihat alam terbentang luas. Cerahnya matahari, cantiknya bulan, lawanya bintang-bintang, indahnya pelangi, seronoknya percikan hujan, heningnya bukit-bukau, pesonanya gunung-gunang, sejuknya hembusan pawana dan Aku bersaksi hanya Dia-lah Allah yang menciptakan segala alam ini.


Wahhh,, terujanya... aku dah pandai main. sekali dah pandai main... Kemarukla. Ak belajar dalam tempoh 2 minggu sahaja (tidak silap)... Hehek.. Sahabatku Azmee yang mengajar.. Kini, aku turunkan ilmu ini kepada 4 orang iaitu Pid (adik), Fizi (Kwn Sekolah) dan (Nazreen & NAzril) sepupuku .. Sampai sekarang diorg dah pandai hasil didikan aku (bangga). Bestla selesaikan masalah Cube nie. Mula2 sekali tgok macam susah. Mustahil jer boleh buat.. Tapi bila belajar slow2 dari kwn aku, aku dapat jugak selesaikan... Sekarang ni. Memg xda masalah untuk menyelesaikannya. Tp, tidaklah sepantas mana.. Purata aku dapat siapkan dalam masa 2 minit lebih. Catat masa terpantas xpernah lak rakam. Tp rasanya pernah paling pantas tidak sampai 2 minit. Tetapi itu jarang sekali aku mendapati. Lazimnya aku akan selesaikannya tidak lebih dari 4 minit..


Maaflah, aku tidak sempat mengajarnya di blog ini. Sukarlah nk ajar melalui penulisan. Melainkan aku upload video dan ajar sendiri kepada sesiapa yang berminat. Cayok2x ....

(Foto sebelum dan selepas) di atas.

4 comments:

huhu...putra, aku pon dh pandai maen mendealah neyh....tp aku lg hebat kot, 2 ari jek blaja...
Addicted kan???

wahhh yaker (blagak r 2)... hebatnya ko.. ak nk kata blaja 2 memg la cepat. tp dlm tempoh 2 mggu 2 aku dah praktik sorang2... ko xplore sndiri ker @ ngn org len?

aku blaja dr kwn...actually mase awal2 tuh langsong xmau sentoh sbb TAKOT xpaham...
tp aku xla leh wat slaju ko...hehehe...tp beskan bile dh dpt ajar org plak...ade anak murid yg pandai sbb kite ajo...
kepuasan seorang guru...

memg puas... puas dapat ajar org.. aku tgok gak sapa yg btul2 nk blaja aku akan ajar btul2 r... kalo nk xnk aku pn jd mls nk ajar...

About Me

Foto saya
Dilahirkan pada 26 Oktober 1987 di Johor Bahru. Namun dibesarkan sebagai anak Muar jati.. Anak pertama dalam kalangan 3 beradik. Kesemua lelaki. Sekolah di Sek Keb Tun Aminah JB (1994), Sek Keb Pt No. 5 (1995-1999), Sek Men Keb Johor Jaya 1 (2000-2002),Sek Men Keb Pekan Baru (2003-2006). Sekarang pelajar di UPSI Tg Malim (2007-2011).

Followers